THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009/08/01

Dag 14

 

Vanmorgen zijn we op tijd weggereden en voor het ontbijt hebben we een tussenstop gemaakt bij Dunkin Donuts voor wat overheerlijke donuts. Met voor ieder 2 donuts gingen we richting Typhoon Lagoon. Al reeds voor we er aankwamen waren de donuts al op. Eenmaal in het park hebben we een plek gevonden waarbij we zowel zon als schaduw hadden. We keken uit op het golfslagbad. Na het insmeren op naar het kinderdeel. Dat was nog best een eindje lopen. Eenmaal daar aangekomen zagen we al wel wat donkere wolken. Niet veel later barste deze boven ons uit. Zo hard als ik rennen kon ging ik richting de spullen maar vergeefs, alles was door en door nat. Nadat ook Raymond en Caithlyn mij  weer hadden gevonden besloten we wat op te drogen en dan maar weer richting de villa te gaan want het plezier was nu ver te zoeken.

 

Onderweg even heerlijke longfoots gehaald bij Subway en deze in de villa opgegeten. Daarna zijn we naar onze kamer gegaan en hebben we gekeken wat we al zoal hadden gekocht en wat we de komende dagen nog moesten halen. Ik kan je zeggen dat de stapels zoals op de onderstaande foto’s uiteindelijk het drie dubbele zijn geworden.

Florida 2009 202

Op aanraden van Pieter & Petra zijn we bij Perkins gaan eten. Het was er onwijze rustig en daardoor ook minder gezellig. Het eten was op zich goed maar we weten restaurants die toch bij ons de voorkeur hebben. Na het eten hebben Andries en Wil Caithlyn meegenomen en zijn Raym en ik nog wat shops ingedoken waar ik (gelukkig) mijn keuken set van Tinkerbell tegen kwam.

Eenmaal in de villa hebben we met zijn allen nog wat gedronken en zijn we ons bed op gaan zoeken.

0 reacties: