THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009/08/01

Dag 17 A Magical Day

 

Vanmorgen zijn we vroeg op pad gegaan. Met de poncho’s in de wagen gingen we het Magic Kingdom in. Het begon al vrij snel te druppen dus de poncho’s kwamen goed van pas.

 Florida 2009 217Florida 2009 220 Florida 2009 218 Florida 2009 219

Eenmaal aangekomen bij het Race Trek zijn we daar met zijn allen ingegaan. Ik reed achter Raymond en Caithlyn en die hadden de grootste lol. Een zeer leuke attractie voor jong en oud.

 

Florida 2009 221

Daarna is Raymond een aantal Fast passen gaan halen en zijn Caithlyn en ik naar Mickey ’s Toon Town gegaan. Toen het hek eenmaal openging zijn we naar de Character Meeting gegaan. Omdat het mobieltje het daarbinnen niet deed kon ik Raym niet bereiken maar die zou ons uiteindelijk wel vinden. Caithlyn en ik kozen ervoor om eerst in de Fairies rij te gaan staan. Deze rij ging wel wat langzamer maar Mamma’s wens om Tinkerbell te zien was wel erg groot. Eenmaal binnen hebben we onze ogen uitgekeken en veel lol gehad. Tinkerbell wou graag weten war mijn shirt vandaan kwam want die paste wel erg goed bij haar (tekst: Ï’m the sweetest trouble maker). De foto’s zullen laten zien hoe we het hebben gehad daar bij de Fairies.

Florida 2009 225Florida 2009 226   Florida 2009 228Florida 2009 229Florida 2009 230Florida 2009 231   

Zeer happy gingen we de zal uit. Ik zag dat de rij naar de Disney Prinsessen erg kort was en dus doken we ook die rij in. Raymond had ons de hoek om zien duiken en voegde zich bij ons. Hij zei flink gezocht te hebben maar zag toen onze buggy staan en en is met goede hoop naar binnen gegaan. Natuurlijk lieten we vol trots al de gemaakte foto’s zien. Daarna mochten we al vrij snel bij de prinsessen naar binnen. Caithlyn keek haar ogen uit.

 Florida 2009 233 Florida 2009 234 Florida 2009 235 Florida 2009 236 Florida 2009 237

Jammer genoeg was Sneeuwwitje er niet maar die hopen we dan volgend jaar weer tegen te komen. Inmiddels waren we flink afgekoeld en dus weer de zon in. Die volop scheen. Raymond en Caithlyn doken de Goofy trein in.

Florida 2009 239

Raymond had voor de volgende attractie fast passen gehaald en ging daar samen met Caithlyn in. Zeer blij en niet nat (Caith had poncho aan)kwamen ze daar weer uit.

Florida 2009 242 Florida 2009 244

Daarna zijn we op de boot meegegaan voor de tour door de bossen van het park.

Toen we weer bij het kasteel waren kreeg Caithlyn wat Pixie Dust op haar hoofd zodat al haar dromen uit zouden komen en zijn we nog even samen voor het kasteel op de foto gegaan.

Florida 2009 246 Florida 2009 248

Vanwege de wolk die er aan kwam Florida 2009 249 hebben we nog wat winkeltjes bezocht en daarna hebben we (met een traan van binnen) afscheid genomen van het Magic Kingdom.

 

S ’avonds hebben we met zijn allen bij TGI gegeten. Dat was onwijs gezellig en we keren zeker bij een volgend bezoek aan de States zeker terug naar TGI.

 

Dit was dan ons reisverslag. We hebben het met veel plezier gemaakt en danken iedereen voor de leuke reacties. Raymond Gwenda Caithlyn

 

Namens Andries, Wil, Kelly en Marco zullen nog een paar verslagen volgen.

4 reacties:

Alex zei

Hi Gwenda,

ik heb vandaag je laatste dagen van de vakantie gelezen. Jullie hebben het heerlijk gehad, heerlijk gegeten en natuurlijk ook geshopt.

En dan ben je weer thuis ....

Regina zei

Erg leuk om te lezen allemaal. Jullie hebben een volle vakantie gehad, maar ik denk dat jullie hier heel erg lang van na zullen genieten. En zo ver ik jou een beetje ken, denk ik dat je niet rust voordat de volgende vakantie weer geboekt is! ;-)

pumi1000 zei

het was leuk om te lezen!! Mooie foto's erbij.

Groetjes Renate

Anoniem zei

Ik heb je blog niet op de voet kunnen volgen, maar ik heb ervan genoten om het allemaal in eens te kunnen lezen en bekijken.

Top !!!

groetjes Roberto